فرماندار گرمی گفت: در شهرستان گرمی روستا‌هایی وجود دارد که می‌تواند بخش بوم گردی را بصورت ویژه فعال کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی بهشتی، فرماندار شهرستان گرمی در مراسم معارفه رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان با تاکید بر اینکه توسعه گردشگری نیاز به زیر ساخت های اساسی دارد، گفت: شهرستان گرمی با وجود جاذبه های طبیعی و بکر خدادادی و ناشناخته بودن روستا های هدف گردشگری و عدم زیر ساخت های مناسب جهت دسترسی به این مناطق خوب معرفی نشده اند.

وی درخصوص روستا های هدف گردشگری و بوم گردی افزود: در شهرستان گرمی روستاهایی وجود دارد که می تواند بخش بوم گردی را بصورت ویژه فعال کند و این ظرفیت هم نیاز به زیر ساخت دارد تا دسترسی به این روستا ها برای گردشگران آسان شود.

فرماندار گرمی در خصوص پاسداری و حفظ و حراست از آثار تاریخی و فرهنگی، تصریح کرد: وجود میراث بانان افتخاری در شهر و روستاها می تواند کمک زیادی به حفظ و حراست آثار تاریخی فرهنگی ما کند.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران برای ایجاد کمپ های گردشگری و سرمایه گذاری در این حوزه می تواند گردشگری این منطقه را رونق بخشد و باید در جذب حداکثری سرمایه گذاران اقدامات لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/ع

پاسداری و حراست از آثار تاریخی و فرهنگی شهرستان گرمی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.