به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت تسلا به تازگی سیستمی راهاندازی کرده است که صاحبان خودروهای این شرکت را قادر میسازد در صورت نیاز به خدمات تعمیراتی و یا تعویض قطعه، سفارش خود از داخل خودرو برای شرکت ارسال کنند.
تسلا در ادامه توسعه قابلیتها و ویژگیهای تولیدات خود سیستم پیشرفتهای را برای شناسایی نقص فنی و سفارش قطعات جدید برای تعویض قطعات معیوب خودرو را راهاندازی کرده است. این سیستم در صورت بروز هرگونه ایراد فنی در خودرو آن را تشخیص و به راننده اعلام میکند. پس از مطلع شدن راننده ایراد از خودرو در صورت نزدیکی به مرکز تعمیراتی تسلا میتواند به آن مراجعه کند و یا با استفاده از سیستم ارتباطی موجود در اتومبیل با مرکز پشتیبانی تسلا تماس بگیرد.
این ویژگی جدید زمانی آشکار شد که یکی از رانندگان تسلا پس از دریافت هشداری مبنی بر خراب بودن یک از قطعات موتور، پیامی در جهت ارسال قطعه نو را روی نمایشگر موجود در خودرو مشاهده کرد. بررسیها حاکی از هماهنگی سیستم جدید تسلا با اپلیکیشن Tesla Mobile است و کاربران از طریق این برنامه نیز میتوانند سفارش خود را برای شرکت ارسال کنند.
یکی از مدیران ارشد تسلا ضمن تایید این ویژگی جدید، گفت: ما به دنبال کسب رضایت روز افزون مشتریان خود هستیم و در این راه از هرگونه تلاشی دریغ نمیکنیم. سیستم تشخیص خودکار ایراد فنی خودرو، امکان سفارش آنلاین و دریافت پیامهای قطعات موجود روی نمایشگر از جمله خدماتی است که آسودگی خاطر را برای راننده و سرنشینان به همراه میآورد.
تسلا در مرحله اول این خدمات را تنها در آمریکا شمالی ارائه میدهد و فعلا زمان دقیقی برای اضافه کردن این ویژگی به خودروهای خود اروپا اعلام نکرده است. کاربران و کارشناسان خودرو یکی از مهمترین مزیتهای، ویژگی جدید سیستم خودروهای تسلا را ارسال قطعه اصلی و کاملا هماهنگ با نوع خودرو دانستهاند.
بیشتر بخوانید: امنترین مسیر رانندگی با ویژگیهای ایمنی جدید تسلا
انتهای پیام/