مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اجلاس اکو ظرفیت بزرگی برای اردبیل در حوزه گردشگری سلامت محسوب می‌شود و این موضوع باید به صورت ویژه اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز در جلسه هماهنگی با اعضای اتاق بازرگانی اردبیل، گفت: اجلاس اکو ظرفیت بزرگی برای اردبیل در حوزه گردشگری سلامت محسوب می شود و این موضوع باید به صورت ویژه اطلاع رسانی شود.

وی افزود: این اجلاس یکی از مهم ترین رویدادهای گردشگری استان خواهد بود و به توجه به محوریت گردشگری سلامت و جذب سرمایه گذار در این حوزه لازم است مردم نیز در جریان این اجلاس قرار بگیرند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به اینکه اردبیل ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه گردشگری سلامت و گردشگری تندرستی دارد، ادامه داد: این قابلیت ها نیازمند برخی از زیرساخت های بهداشتی و درمانی است که نیازمند توجه و حمایت ویژه سرمایه گذاران این بخش است.

فلاحی افزود: با توجه به بازار بسیار گسترده کشورهای عضو اکو گردشگران این کشورها می تواند پتانسیل بالقوه ای برای استفاده از ظرفیت های گردشگری سلامت از جمله امکانات آبدرمانی در سطح استان باشند.

وی گفت: این اجلاس فرصتی است که برای بهره برداری از آن تمامی دستگاه های اجرایی و سازمان های مربوطه اعم از دولتی و بخش خصوصی باید ما را همراهی کنند تا بتوانیم نتیجه مطلوبی از آن حاصل کنیم.

انتهای پیام/ع

برگزاری اجلاس اکو در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.