فرمانده انتظامی فارس از دستگیری اعضای باند ۲ نفره سارقان مسافرکش نما، و اقرار آن‌ها به ۵۰ فقره سرقت در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی فارس گفت: در پی شکایت تعدادی از خانم‌ها مبنی بر اینکه هنگامی که به عنوان مسافر سوار خودرو شدیم ناگهان سرنشین با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت طلاجات، موبایل و وجه نقد از ما می‌کرد که شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان با ۲ سواری سمند و پژو ۴۰۵ دارای آرم تاکسی که پلاک‌های آن‌ها مسروقه و دست نویس بوده است تحت پوشش مسافر کش، افراد عبوری را سوار و در مکان‌های خلوت با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال آنان شامل گوشی تلفن همراه، وجه نقد، ساعت، انگشتر و عابر بانک آنان می‌کنند.

فرمانده انتظامی فارس افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی پس از گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس و استفاده از منابع خبری موفق شدند ۲ نفر سارق را شناسایی و دستگیر و آن‌ها را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به ۵۰ فقره سرقت به عنف اقرار کردند، اضافه کرد: این سارقان مسافرکش نما تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه تاکنون ۴۰ نفر از شکات شناسایی شده اند به شهروندان توصیه کرد تا آنجا که امکان دارد برای جا به جایی از ناوگان حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس، تاکسی و آژانس مسافربری استفاده کنند.

انتهای پیام/چ

دستگیری سارقان در استان فارس

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.