مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از افتتاح سی و سومین خانه داوطلب در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، صارم رضایی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در مراسم افتتاح خانه داوطلب محله پاچنار شهر خرم‌آباد با اشاره به افتتاحیه‌های آتی خانه‌های داوطلب هلال احمر اظهار کرد: تاکنون در ۳۲ محله شهری و روستایی خانه‌های داوطلب افتتاح شده و در نظر است این خانه‌ها در مناطق و محلات بیشتری از شهر‌ها و روستا‌های لرستان گسترش یابد.

رضایی افزود: سعی و تلاش جمعیت هلال احمر لرستان بر این است که در مناطق سیل زده خانه‌های داوطلب هلال را جهت هدایت و ترویج نوعدوستی و فرهنگ ایثار و کمک به هموطنان داشته باشیم تا بتوان در مواقع بحران، آسیب‌ها را به حداقل رساند و به درستی مدیریت کرد.

وی با اشاره به اینکه در بحث آموزش نه تنها لرستان بلکه در سطح کشور بسیار ضعیف هستیم، تصریح کرد: زمانی که حتی زلزله‌ای ۴ ریشتری رخ می‌دهد با اینکه خرابی به بار نمی‌آورد، ولی بر اثر عدم شناخت و پناهگیری ناصحیح در مقابل حوادث، مردم خسارات فراوانی می‌بینند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان به افتتاح خانه داوطلب در محله پاچنار خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: هدف ما از ایجاد خانه داوطلب در محلات به‌خصوص محله‌های حاشیه نشین این است که فرهنگ داوطلبی رشد و توسعه یافته و پل ارتباطی مستحکمی میان قشر مستمند و توانمند جامعه بوجود آید.

رضایی به نقش خطیر و ارزنده جمعیت هلال احمر در مقابله با سیل اخیر اشاره کرد و ادامه داد: جمعیت هلال احمر در سطح کشور مدیریت خوب و قابل قبولی در بسته بندی و توزیع اقلام در مناطق سیل زده داشت و همین اقدامات توسط افرادی که لباس مقدس داوطلبی پوشیده‌اند صورت گرفت و این اقدامات افراد داوطلب در نوع خود بی نظیر بود.

وی تاکید کرد: می‌بایست با احداث خانه‌های داوطلب هلال در سطح شهرستان‌ها و روستاها، فرهنگ داوطلبی در زمینه جمع‌آوری کمک‌ها و فرهنگ ایثار و آموزش مخاطرات را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ ر

سی و سومین خانه داوطلب در لرستان افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.