امام جمعه ابرکوه گفت: ملت ایران تسلیم جنگ اقتصادی و بدعهدی دشمنان اتقلاب اسلامی نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه  در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: هدف آمریکای خبیث از جنگ‌های تمام عیار اقتصادی که آغاز کرده براندازی موجودیت جمهوری اسلامی است پیشگیری و تقابل با این هدف شیطان بزرگ با مذاکره و یا رابطه حل نمی‌شود، بلکه باید در برابر آرایش جنگی دشمن، ملت و جبهه انقلاب هم آرایش جنگی داشته باشد.

وی افزود: قطعاً عبور از بحران کنونی که معیشت مردم را در تنگنای شدید قرار داده، حفظ روحیه انقلابی مردم و جوانان کشور است دشمنان به این نتیجه رسیده اند که فقط با فشار اقتصادی ملت ایران تسلیم می‌شود اما این ملت بار‌ها نشان داده که در برابر تهاجم نظامی فرزند کربلا و در برابر جنگ اقتصادی فرزند رمضان است.

رئیس شورای فرهنگی عمومی ابرکوه، عنوان کرد: عزم ملت در جنگ فعلی اقتصادی جزم است که با صبر و مقاومت خود بار دیگر از این پیچ پرخطر با سربلندی عبور خواهد کرد؛ چراکه ما در شرایط شعب ابی‌طالب نبوده بلکه به لطف خدا در شرایط بَدر، اُحد و حُنیَن هستیم.

حسینی تأکید کرد: اگر امروز حمله اسرائیل به نوار غزه کمتر از ۴۸ ساعت با ۷۰۰ موشک پاسخ داده می‌شود و صهیونیست‌ها تمام سرزمین اشغالی را در آتش دیده و سریعاً خواستار آتش‌بس می‌شوند، نشان از اقتدار بین‌المللی شما ملت است. این شیاطین از سپاه و بسیج می‌ترسند؛ لذا با طرح معامله قرن می‌خواهند با پول رژیم آل سقوط اردن بدبخت را قربانی کنند.

امام جمعه ابرکوه گفت: وزیر آموزش‌ و پرورش باید پاسخ دهد این‌هایی که ارزش‌های انقلاب و نظام را به تمسخر گرفته اند و با سرنوشت معنوی دانش آموزان بازی می‌کنند از چه ناحیه‌ای صیانت می‌شوند؟

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه به پیام جمهوری اسلامی برای طرف مقابل برجام اشاره و اظهار کرد: شورای عالی امنیت ملی کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای صیانت از امنیت و منافع ملی مردم و در جهت اعمال حقوق ایران دستور توقف و کاهش تعهدات خود در برجام را داده است.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: امروز برای کسانی که خواب آمریکا را هم می‌بینند ثابت شد که این کشور با قلدری تمام اصول شناخته شده بین‌المللی را با تحریم‌های یک جانبه و غیرقانونی زیرپا گذاشته و متأسفانه این زورگویی با هیچ اقدام درخور و متناسب از سوی شورای امنیت و یا اعضای باقی‌مانده در برجام مواجه نشده بلکه با آمریکا همراهی هم شده است.

حسینی اذعان کرد: در پیام مذکور آمده است چنانچه تا ۶۰ روز، اعضای باقی‌مانده برجام با انجام تعهداتشان به مطالبات ایران عمل نکردند در مرحله بعد رعایت محدودیت‌های مربوط به سطح غنی‌سازی اورانیوم و اقدامات مربوط به مدرن سازی رآکتور آب‌سنگین اراک نیز متوقف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در هر زمان که خواسته ملت ایران طبق قانون تامین شود، ما نیز به همان میزان اجرای مجدد تعهدات متوقف شده را از سر می‌گیریم. در غیر این صورت ایران اسلامی مرحله‌به‌مرحله اجرای تعهدات دیگر را متوقف خواهد کرد.

خطیب جمعه ابرکوه با تأکید بر اینکه دولت باید قدر این ملت را بداند تصریح کرد: مسئولان تدابیر بهتری در جهت پیشگیری از فشار بیشتر بر مردم داشته و محرومین را فراموش نکنند. غول آدم‌خوار گرانی امان از مردم گرفته است؛ لذا دولت می‌تواند حداقل با کالابرگ نیاز‌های ضروری مردم را پاسخ گوید تا قشر ضعیف بتوانند زندگی کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه دست خیانتی که سند ۲۰۳۰ را امضا کرد باید جوابگو باشد، گفت: چرا وزارت آموزش‌وپرورش سر زیر برف کرده و مشکلات مدارس کشور را پاسخگو نیست؟! امروز به راحتی در بعضی از مدارس مدیران بی‌کفایت برای دانش آموزان با پخش آهنگ‌های مبتذل زمینه رقص و فساد را فراهم می‌کنند و کسی علیه خائنان دم نمی‌زند؟!

حسینی ادامه داد: وزیر آموزش‌وپرورش به ملت بگوید که این‌هایی که ارزش‌های انقلاب و نظام را به تمسخر گرفته اند و با سرنوشت معنوی دانش آموزان بازی می‌کنند از چه ناحیه‌ای صیانت می‌شوند؟

امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه در مشکلات اقتصادی هم باید برای کارگر و هم کارفرما گشایش شود، یادآور شد: در جلسه استانی پیرامون مشکلات کاشی کوثر مقرر شد مدیرعامل شرکت نامبرده مانده بدهی خود به بانک و معوقه کارگران را پرداخت کند و بلافاصله بانک صنعت و معدن نیز نسبت به پرداخت وام ارزی ۷ و هفت‌دهم میلیون یورویی جهت خرید دستگاه گرانول و خاک ساز اقدام کند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولین شهرستان ابرکوه نیز باید با شرکت کاشی کوثر همکاری کنند، تصریح کرد: در صورتی که مشکل مالی ظرف یک ماه حل نشد، اجازه نمی‌دهیم حتی یک پیچ از این کارخانه بسیار گران قیمت و مهم باز و قطعه‌ای از ابرکوه منتقل شود بلکه به صورت قانونی کارخانه به سرمایه‌گذار جدید منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/ی

ایستادگی ملت ایران در مقابل جنگ اقتصادی آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار