نماینده، ولی فقیه در استان ایلام گفت: مدیران دستگاه‌ها با همدلی، اتحاد و احساس مسئولیت برای توسعه استان تلاش کنند

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار اظهار کرد: در این برهه اززمان که استکبارجهانی تمام تلاش خودرا برای ناکارآمدنشان دادن نظام جمهوری اسلامی به کارگرفته، ضروری است مدیران تمام تلاش خود را برای بیان خدمات بکارگیرند.

امام جمعه ایلام در ادامه ماه مبارک رمضان را فرصتی برای خودسازی وتزکیه نفس برشمرد وبربهره گیری مناسب از فیوضات معنوی این ماه تاکید کرد.

استاندارایلام هم  با بیان عملکرد موفق مدیریت بحران استان در سیل اخیرکشور تصریح کرد اولین اقدام راهبردی در مدیریت سیل علاج واقع قبل از وقوع بود.

سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های مهم وتاثیر گذار در استان ایلام، طرح لرزه نگاری دانا در مناطق شمالی وجنوبی استان را با اعتباری بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد تومان واشتغالزایی ۸۰۰ نفر از مهمترین این طرح‌ها برشمرد که در مرحله اجرا قراردارد.

وی همچنین افزود: در سفر آینده رئیس جهمور به استان ایلام بیش از ۶ کارخانه بزرگ با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان افتتاح و بهره برداری می‌شود که کلنگ زنی اتصال ریلی استان ایلام به شبکه ریلی کشور از جمله این طرح هاست.

شاکرمی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هم در این نشست از تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی سخن گفت و اینکه در هرنشستی دستگاه‌ها موظف به بیان عملکرد خود هستند.

انتهای پیام/ع

مدیران باید با مردم صادق باشند

برچسب ها: سخن بزرگان ، رمضان98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.