معاون قضایی و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی گفت: از نیرو‌های امنیتی و نظامی خواسته شده در مواجه با روزه خواری در مرحله اول رفتار ارشادی در پیش بگیرند و اگر مشکل جدی‌تر بود بر طبق قانون با آنان رفتار نمایند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، بابک محبوب علیلو معاون قضایی و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در خصوص تعرض به هنجار‌های اجتماعی و ارزش‌های اصیل اسلامی گفت:مردم و وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نباید به اینگونه مسائل بی توجه باشند تا زمینه برای دشمنان آماده شود.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه مهربانی است گفت:باید در این ماه مبارک بیشتر بفکر نیازمندان باشیم و بهترین راه دسترسی و کمک به آن‌ها کمیته امداد و بهزیستی می‌باشد که بخوبی این نیازمندان را شناسایی و تحت پوشش قرار داده اند.

وی همچنین از نیرو‌های امنیتی و نظامی خواست در مواجه با روزه خواری در مرحله اول رفتار ارشادی در پیش بگیرند و اگر مشکل جدی‌تر بود بر طبق قانون با آنان رفتار نمایند.

علیلو با اشاره به جدیت دستگاه قضایی در خصوص مباحث شرعی گفت به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد فردی خلاف شرع را انجام دهد که بر همین اساس در ماه مبارک رمضان اجرای احکام متخلفین در اسراع وقت انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

مقابله با روزه خواری  درماه مبارک رمضان

برچسب ها: قران ، تفسیرقران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.