لیگ دسته اول در فصل اخیر ستاره‌های زیادی را به فوتبال کشور معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از پایان مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور با درخشش چند بازیکن در این مسابقات تیم‌های لیگ برتری نسبت به جذب بازیکنان لیگ آزادگان تمایل نشان دادند تا بتوانند در فصل آینده مسابقات، ستاره‌های سابق لیگ دسته اول را در اختیار داشته باشند. بعد از اتمام لیگ آزادگان تا به امروز فقط خروج ۳ بازیکن از این لیگ قطعی و به نوعی رسانه‌ای شده است. مهدی تیکدری، شهریار مقانلو و عباس بوعذار ۳ بازیکنی هستند که فصل آینده در لیگ برتر توپ خواهند زد.

ار مهدی تیکدری می‌توان به عنوان اولین بازیکنی نام برد که قبل از پایان لیگ دسته اول با باشگاه تراکتورسازی به توافق رسیده بود و همین هم واکنش تیم مس کرمان را در پی داشت. با پایان لیگ دسته اول مشخص شد که تیکدری در کوران مسابقات و نیم فصل دوم با تیم تراکتور سازی به توافق رسیده بود و مسئولان مس کرمان گلایه‌های به حقی نسبت به نوع مذاکره این بازیکن با تیم تراکتورسازی داشته اند. حالا باید دید این بازیکن که با قراردادی ۳ ساله به تیم تراکتورسازی پیوسته است، برای حضور در ترکیب تراکتورسازی توان مقابله با ستاره‌های این تیم را خواهد داشت یا خیر؟

شهریار مقانلو دومین بازیکنی است که با درخشش در تیم با سابقه ملوان بندر انزلی نام خودش را بر روی زبان‌ها انداخت و با به ثمر رساندن ۱۵ گل به همراه پیمان رنجبری به عنوان آقای گلی در این رقابت‌ها دست یافت. با جدایی این بازیکن از تیم ملوان بندر انزلی، از تیم‌های زیادی به عنوان مقصد آینده او یاد شد، اما بنا بر ادعای خیلی از فوتبالی‌ها مقصد بعدی این بازیکن تیم فوتبال پیکان است و نظر می‌رسد این بازیکن برای فصل آینده با این تیم نیز به توافقات اولیه رسیده است. مقانلو سابقه بازی در لیگ برتر به همراه تیم پیکان را دارد و به نوعی در صورت توافق با باشگاه پیکان، این بازیکن به نوعی به خانه خود باز خواهد گشت.

سومین بازیکن جدا شده از لیگ آزادگان عباس بوعذار نام دارد، این بازیکن ۲۷ ساله اصالتا اهل استان خوزستان است که برای ادامه خدمت سربازی به تیم فجر سپاسی پیوسته بود. اما عباس بوعذار بعد از اتمام خدمت سربازی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که از این تیم شیرازی جدا شده است و به نظر می‌رسد او فصل آینده را در یکی از تیم‌های لیگ برتری توپ می زند. گفته می‌شود که تیم آینده این بازیکن به احتمال فراوان یک تیم از استان خوزستان است. بوعذار سابقه بازی در تیم‌های نفت تهران و استقلال اهواز در لیگ برتر را دارد.

حال باید دید در ادامه روند انتقال ستاره‌های لیگ دسته اول به سطح اول فوتبال کشور بازیکنان دیگری هم به جمع لیگ برتری‌ها خواهند پیوست یا خیر.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم‌های تازه لیگ برتری شده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار