رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه از توقف توزیع مرغ منجمد در بازار خبر داد و گفت : هم‌اکنون قیمت گوشت گرم مرغ نیز زیر قیمت تعادلی یعنی ۱۱،۵۰۰ تومان است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه تأمین شده است، گفت : تمهیدات لازم برای توزیع قند و شکر و گوشت منجمد در استان اتخاذ شده تا مردم از این نظر مشکلی نداشته باشند.

وی گفت : از زمان شروع طرح تنظیم بازار یعنی از ابتدای سال ۹۷ تا امروز حدود ۷ هزار و ۶۵۰ تن شکر توزیع کردیم که از این مقدار ۲۳۵۰ تن مربوط به سال ۹۸ و عمدتاً در راستای تنظیم بازار ماه رمضان بوده است که در اختیار قنادان، نان روغنی پز‌ها و نان برنجی پز‌ها قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: قسمت عمده‌ای از این مقدار نیز در قالب فروشگاه‌های تعیین شده در بخش خانگی تنظیم شده است.

وی قیمت هر کیلو شکر توزیع شده برای شهرستان کرمانشاه را ۳،۷۰۰ تومان و برای سایر شهرستان‌های استان ۳،۸۰۰ تومان اعلام کرد.

حاتمی با بیان اینکه، هم اکنون ذخیره و موجودی استان از این نظر خوب است، گفت: هیچ نگرانی از نظر تأمین شکر و قند مورد نیاز مردم نداریم.

وی از توزیع ۱۹۶۳ تن گوشت قرمز از ابتدای شروع طرح تنظیم بازار در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: از این میزان ۴۳۰ تن مربوط به سال ۹۸ بوده و توزیع شده و ۲۰۰ تن نیز در راه داریم و به زودی توزیع می‌شود.

این مسئول همچنین از توزیع ۱۶۰۰ تن گوشت مرغ در سال ۹۷ خبر داد و افزود: با توجه به اینکه در سال ۹۸ بازار ما به تعادل رسیده و قیمت گوشت گرم مان در بازار کمتر از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است، علیرغم اینکه موجودی گوشت منجمد را هم در انبار‌ها داریم و مردم از این نظر نباید نگرانی داشته باشند، توزیع مرغ منجمد را در بازار فعلاً متوقف کرده‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تاکید کرد: هم اکنون قیمت در بازار قیمت مناسب و متعادلی است و این روند قطعاً در ماه مبارک رمضان هم ادامه دارد و قیمت‌ها به ویژه در مورد مرغ، نه تنها روند صعودی ندارد، بلکه احتمال اینکه روند نزولی داشته باشد، وجود دارد و در مورد سایر اقلام نیز مردم هیچ نگرانی نداشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

هر کیلو شکر در کرمانشاه ۳،۷۰۰ تومان و در شهرستان‌ها ۳،۸۰۰ تومان توزیع می‌شود

برچسب ها: تعزیرات ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.