مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری جشنواره کشوری و منطقه ایی بازی‌های بومی و محلی در ۵ شهرستان استان اردبیل خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل امروز در دومین جلسه برنامه های راهبردی توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان از برگزاری جشنواره کشوری بازی های بومی محلی در اردبیل خبر داد و گفت: بازی‌های بومی و محلی، احیای سنت‌ها و ایجاد تحرک و نشاط را دنبال می ‌کند که تنوع آیین‌ها و آداب و سنن شهرها و روستاها دلیلی روشن بر غنای فرهنگی جامعه ماست که تلاش می کنیم در کنار ایجاد تحرک ونشاط آیین ها و آداب سنن هر منطقه را معرفی کنیم .

وی با بیان اینکه ترغیب مردم به ورزش و احیای سنت ها و آداب وسنن ازجمله اولویت های اداره کل ورزش وجوانان است افزود : درسال جاری باید همگان برای ترغیب مردم به امر ورزش تلاش کنیم و کاری کنیم که مردم را اولویت اول خود قرار دهند و بیشتر به فکر سلامتی روحی و جسمانی خود باشند .

مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل ادامه داد : جشنواره کشوری و منطقه ایی بازی های بومی محلی در ۵ شهرستان اردبیل ، مشگین شهر ، گرمی ، پارس آباد خلخال در طول تابستان سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری بازی های بومی و محلی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.