۷۰ درصد مدیران عصر‌ها در محل خدمت نبودند

استاندار خراسان شمالی گفت: براساس بررسی‌های انجام شده ۷۰ درصد مدیران شهرستانی عصر‌ها در حوزه خدمتی خود حضور نداشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت: نبود مدیرانی که در شهرستان‌ها مسئولیت دارند، فارغ از تعیین تکلیف در سطح ملی، آثار نامطلوبی دارد که به تدریج دیده خواهد شد.
وی افزود: این تکلیف به ویژه برای بخشدار و فرماندار که عالی‌ترین مقام سیاسی در محل خدمت خود و منطقه است سنگین‌تر خواهد بود و این افراد نمی‌توانند عصر و شب به جای دیگری بروند و در محل خدمت خود نباشند.
شجاعی با بیان اینکه این موضوع تعیین تکلیف شده است، گفت: چند نفری که شرایط آن‌ها به شکلی بود که نتوانسته اند خواسته ما را برآورده کنند جابه جا خواهند شد و حکم آن‌ها زده شده است.
استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: عصر به برخی از شهرستان‌ها که می‌رفتیم ۷۰ درصد مدیران نبودند در حالی که بودن جمع مدیران در محل خود مثمر ثمر است و مشکل بیتوته نکردن فقط به فرمانداران مربوط نمی‌شد.
وی با بیان این که به زودی نتایج این موضوع و اسامی افرادی که باید بروند اعلام می‌شود، افزود: به این مقوله منطقی نگاه کردیم و در این مورد فقط از نیروی‌های خود خواسته ام در محل خدمت بمانند و اجباری به ماندن خانواده آن‌ها در شهرستان نیست.
انتهای پیام/ط
منبع/ایرنا


حضور نداشتن برخی مدیران شهرستانی عصر‌ها در حوزه خدمتی خود

برچسب ها: استانداری ، مدیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.