استفاده دستگاه‌های اجرایی از محصولات استان یکی از خواسته‌های تولیدکنندگان لرستانی است که برای اجرا و ابلاغ آن می‌طلبد استاندار وارد کار شده و دستورات لازم را ابلاغ کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، استفاده دستگاه‌های اجرایی از محصولات استان یکی از خواسته‌های تولیدکنندگان لرستانی است که برای اجرا و ابلاغ آن می‌طلبد استاندار وارد کار شده و دستورات لازم را ابلاغ کند.

روز گذشته در خبر‌ها آمده بود که استاندار بوشهر دستور داده است که تمام دستگاه‌های آن استان باید نیاز خود را لزوماً از تولیدکنندگان بوشهری خریداری نمایند.

این تصمیم به‌منظور رونق تولید و اشتغال در بوشهر اخذ شده و بی‌شک در افزایش روحیه تولیدکنندگان نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت چراکه برای یک تولیدکننده بسیار اهمیت دارد که حمایت مسوولان و مدیران ارشد را داشته باشد.

این اقدام استاندار بوشهر می‌تواند الگویی مناسب باشد برای سایر استانداران که با ابلاغ این دستور به مدیران تحت امر خود به‌نوعی در راستای تحقق شعار سال گامی بردارند.

هر چند این موضوع سال گذشته نیز در لرستان مطرح شد، اما از آنجایی که مورد کم توجهی قرار گرفت، لذا جا دارد این موضوع این بار مورد توجه سید موسی خادمی قرار گرفته و به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ کند تا از این پس حتماً نیاز خود را با اولویت تولیدات داخل استان تأمین کنند.

گر چه لرستان به‌واسطه عقب‌ماندگی‌های چند دهه گذشته در بحث تولید نسبت به اکثر استان‌های کشور وضعیت بدتری دارد، اما در هر حال این تصمیم خادمی می‌تواند برای تولیدکنندگان فعال نیز حائز اهمیت باشد، چراکه به اعتقاد بسیاری از تولیدکنندگان لرستان تا کنون اقدام ویژه و خاصی برای حمایت از آن‌ها در لرستان اخذ نشده است.

نکته حائز اهمیت دیگر این بوده که لرستان در یکی دو سال گذشته نتوانست استفاده لازم را در انتخاب شدن به‌عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی ببرد و این انتقاد همواره نسبت به مدیریت ارشد لرستان مطرح بوده و هست، اما از ابتدای سال جاری و با وقوع سیلاب‌های بی‌سابقه بحث حمایت از تولید تا حدودی در لرستان فراموش شد که جا دارد در اولین اقدام اساسی استاندار لرستان با ابلاغ دستوری مشابه با استاندار بوشهر، نشان دهد در کنار سایر اموری که این روز‌ها درگیر آن است به حوزه تولید نیز توجه کافی داشته و خواهد داشت.

امید می‌رود در کنار جبران خسارات سیل در کمترین زمان ممکن، از سوی مدیریت ارشد استان تصمیماتی نیز اخذ شود که تولیدکنندگان از این پس گلایه کمتری نسبت به کم توجهی‌ها داشته باشند.

در هر حال استفاده دستگاه‌های اجرایی از تولیدات استان یکی از خواسته‌های تولیدکنندگان لرستانی است که جا دارد خادمی استاندار لرستان در اسرع وقت از اختیارات قانونی خود برای ابلاغ این دستور استفاده کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ر

تولیدکنندگان لرستان چشم انتظار دستور ویژه استاندار

برچسب ها: تولید داخلی ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار