روابط عمومی دانشگاه کردستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی بین دانشگاه کردستان و دانشگاه کپنهاگ دانمارک خبر داد.

روابط عمومی دانشگاه کردستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت : تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی بین دانشگاه کردستان و دانشگاه کپنهاگ دانمارک منعقد گردید.

هیرش رضایی افزود: این تفاهم نامه به امضای دکتر صلاح ویسی رئیس دانشکده هنر و‌ معماری و دکتر بهروز چمن آرا رئیس پژوهشکده کردستان شناسی از دانشگاه کردستان و رئیس دانشکده علوم اجتماعی، رئیس دپارتمان مطالعات فرهنگی و فرامنطقه ای و رئیس مرکز DAEII از دانشگاه کپنهاگ دانمارک رسید.

رضایی بیان کرد: در این تفاهم نامه بر تسهیل روابط آکادمیک میان دو دانشگاه در زمینه مطالعات باستان شناسی و میراث فرهنگی، انجام تحقیقات و پروژه‌های مشترک، برگزاری کارگاه ها و آموزش دانشجویان و محققین تاکید شده است.

روابط عمومی دانشگاه کردستان گفت : انعقاد این تفاهم نامه در نتیجه همکاری جناب آقای محمد معصومیان دانشجوی دکتری دانشگاه تهران و دکتر محمد ابراهیم زارعی فرماندار محترم سنندج و استاد دانشگاه بوعلی همدان با دانشگاه کردستان می باشد.

دانشگاه کپنهاگ (تاسیس سال ۱۴۷۹) قدیمی ترین دانشگاه کشور دانمارک با بیش از ۳۸۰۰۰ دانشجو و ۵۰۰۰ عضو هیات علمی می باشد و در رتبه بندی معتبر QS در سال ۲۰۱۷ حائز رتبه ۷۳ در بین دانشگاه های جهان و رتبه اول در بین کشورهای اسکاندیناوی شده است.

انتهای پیام/ع

تفاهم‌نامه همکاری‌ بین دانشگاه کردستان و دانشگاه کپنهاگ دانمارک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.