به گزارش خبرنگار
نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دیار خودرو از سال ۹۲ اقدام به معرفی سدان جدیدی با نام «سنوا» کرد و آن را در مدل ۲۰۱۴ به خیابانهای کشورمان فرستاد؛ خودرویی که نامی اشتباه برای آن انتخاب کردند.
در واقع، Senova نام یکی از زیرمجموعههای BAIC موتورز چین است و آنچه در ایران به این اسم معروف شده، نمونه سنوا D۷۰ این شرکت است که از سال ۲۰۱۳ روی خط تولید بایک رفت و تا ۲۰۱۷ تولید شد. بایک و البته شریک ایرانیاش روی فناوری و کیفیت این محصول حساب ویژهای باز میکردند چراکه گفته میشد مدل فوق بر روی پلتفرم مدلهای قدیمی ساب سوئد و با جعبهدنده Aisin طراحی شده است.
از بین ویرایشهای ۱.۸، ۲ و ۲.۳ لیتری، طرف ایرانی سراغ قویترین پیشرانه رفت؛ اتفاقی که با وجود کمی خوششانسی و البته تدبیر بیشتر میتوانست موفقترین سدان قدرتمند چینی موجود در بازار کشور را رقم بزند، ولی در عمل، داستان دیگری اتفاق افتاد.
آخرین قیمت خودرو را اینجا مشاهده کنید.
انتهای پیام/