رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک از بهره مندی بیش از ۲ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان از خدمات بیمه درمانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قلی پور، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک، با اشاره به بهره‌مندی ۲ هزار و ۲۲۱ نفر از مددجویان کمیته امداد اندیمشک از خدمات بیمه درمانی گفت: مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در حوزه بیمه خدمات درمانی خدمت‌رسانی شده است.

وی یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی و خودکفایی مددجویان عنوان کرد و گفت: در این راستا برای خودکفایی مددجویان طرح‌های اشتغال‌زا متنوع در دستور کار قرار داده شده است.

قلی پور با اشاره به خدمات توانمندسازی در حوزه بهداشت، تحصیل، درمان و سایر خدمات با هدف توانمندسازی مددجویان اظهار داشت: با هدف اصل پیشگیری ۴۲۹ نفر مددجو در حوزه خدمات بهداشتی خدمت‌رسانی شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: ۴۲۱ نفر مددجو در حوزه بیمه‌های اجتماعی به مبلغ ۵ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال خدمت‌رسانی و در مجموع به ۳ هزار و ۷۱ نفر مددجو کمیته امداد امام خمینی (ره) طی یک سال اخیر از خدمات حوزه بهداشت و درمان از خدمات نهاد کمیته امداد خدمت دریافت کردند.

انتهای پیام/گ

ارائه خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد

برچسب ها: کمیته امداد ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.