معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی قصرشیرین، از پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی از محل اعتبارات زلزله به زلزله زدگان این شهرستان خبر داد.

پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در مناطق زلزله زدهبه گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حشمت الله رضایی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی قصرشیرین گفت: اعتبار ۲۴ میلیارد تومان برای اجرای ۷۷۹ طرح با اشتغال زایی ۹۱۴ تن پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: از محل تسهیلات اشتغالزایی به مناطق زلزله زده در مجموع یک هزار و ۶۴۴ طرح با ۸۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲ هزار و ۱۹۲ تن در بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدمات برای دریافت تسهیلات مورد نیاز به بانک‌های عامل معرفی و پذیرش شده اند.

رضایی بیان کرد: همچنین از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در مجموع ۲۲۶ طرح در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری قصرشیرین با ۱۱ میلیارد و ۴۴۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تسهیلات و ایجاد ۳۳۶ تن اشتغال مصوب شده است.

وی گفت: از مجموع طرح‌های مصوب شده تاکنون برای ۲۱۶ طرح اشتغالزا میزان هشت میلیارد و ۵۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعتبار از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده که با بهره برداری و تکمیل آن‌ها ۲۹۹ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.


انتهای  پیام/ز


پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مناطق زلزله زده

برچسب ها: اشتغال ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.