بر اساس اخباری که به تازگی منتشر شده هم اکنون ما اطلاعات تازه‌ای از گوشی جدید ویوو با نام Vivo Y3 در اختیار داریم.

جدیدترین اطلاعات گوشی Vivo Y3 فاش شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت تولید گوشی ویوو این چند وقت خیلی درگیر رونمایی از محصولات جدید خود بود. به نظر می‌رسد این شرکت قصد ندارد تا آینده نزدیک از سرعت خود برای تولید، معرفی و رونمایی گوشی‌های هوشمند جدید بکاهد. مطلبی که امروز از این شرکت فاش شده است به ما نشان می‌دهد که محصول بعدی این شرکت چه شکلی خواهد بود. نام این گوشی جدید Vivo Y3 است که انتظار می‌رود به زودی در چین برای اولین بار دیده شود.

در تصویری که از Vivo Y3 منتشر شده این گوشی در رنگ صورتی به نمایش درآمده است. البته گفته می‌شود یک مدل آبی آن نیز تولید خواهد شد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش جذاب ۶.۳۵ اینچی است که ۱۵۴۴X۷۲۰ رزولوشن دارد. درضمن در صفحه نمایش این دستگاه یک ناچ قطره‌ای جذاب دیده می‌شود.

در گوشی vivo Y3 از پردازنده MediaTek Helio P35 استفاده شده است. همچنین این تراشه با یک رم ۴ گیگابایتی همراهی می‌شود. کاربران می‌توانند برای میزان حافظه داخلی این دستگاه از دو گزینه ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت یکی را انتخاب کرده و خریداری کنند.


بیشتر بخوانید: اطلاعات گوشی‌های Pixel 3a گوگل لو رفت +تصاویر


دوربین سه‌گانه این دستگاه دارای یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی است که به وسیله یک لنز دوم ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق همراهی می‌شوند. هنوز مشخص نیست که لنز ۸ مگاپیکسلی برای زوم کاربرد دارد یا اولترا واید است. همچنین در جلوی این دستگاه روی ناچ قطره‌ای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد.

جدیدترین اطلاعات گوشی Vivo Y3 فاش شد +تصاویر

همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید حسگر اثر انگشت مانند گوشی‌های قدیمی‌تر در پشت قرار دارد و زیر صفحه نمایش طراحی نشده است. این به ما نشان می‌دهد که احتمالا Vivo Y3 یک دستگاه بسیار ارزان قیمت است. اگر بخواهیم شواهد دیگری برای نظریه ارزان قیمت بودن آن بیاوریم باید بگوییم که در این دستگاه از درگاه میکرو یو‌اس‌بی استفاده شده است و درگاه جدید شارژ سریع USB-C در آن دیده نمی‌شود. همچنین این گوشی دارای یک بدنه پلی کربناتی است. همچنین دارای جک هدفون است و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز در آن دیده می‌شود.

ابعاد آن ۱۵۹.۴۳x ۷۶.۷۷x ۸.۹۲ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۰.۵ گرم است. شایعه آن است که vivo Y3 با قیمتی در حدود ۲۰۵ دلار و یا ۱۸۲ یورو به فروش خواهد رسید.

انتهای پیام/

اطلاعات منتشر شده از گوشی جدید ویوو

برچسب ها: فناوری ، ویوو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار