مربیان بدون برگه بازآموزی اجازه آموزش ندارند

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان  کرمانشاه گفت: هیچ استخری نباید به مربیانی که برگه بازآموزی ندارند اجازه آموزش دهد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،پیمان جاویدان رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان  کرمانشاه اظهار داشت :کلاس بازآموزی شنا ویژه بانوان و آقایان مربی کرمانشاهی در استخر شهید اشرفی اصفهانی برگزار شد این کلاس به صورت تئوری در محل آمفی تاتر اداره کل ورزش و جوانان و عملی در استخر شهید اشرفی اصفهانی با حضور بیش از ۱۵۰ نفر انجام شد.


وی بیان کرد: هر ساله کلاس بازآموزی برگزار می شود و تمام مربیان استان که در این رشته فعالیت دارند ، باید در این کلاس شرکت کنند و حضورشان اجباری می باشد چرا که در غیر این صورت آن ها دیگر نمی توانند در استخرها آموزش دهند.


جاویدان عنوان کرد: پس از پایان کلاس، از مربیان در تکنیک های کرال سینه، کرال پشت، قورباغه، پروانه و استارت ها و برگشت های چهار شنای نام برده شده، آزمون عملی گرفته می شود و در صورتی که آن ها این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند، برگه بازآموزی دریافت می کنند که این برگه در واقع مجوز آن ها برای آموزش در استخرها می باشد.


وی با بیان این که هیچ استخری نباید به مربیانی که برگه بازآموزی ندارند اجازه آموزش دهد، افزود: به مدیران استخرها، بخش نامه فدراسیون را مبنی بر این که باید از مربیانی که دارای مجوز آموزش هستند استفاده کنند را ابلاغ کرده ایم.

انتهای پیام/ز



کلاس بازآموزی شنا برگزار شد 

برچسب ها: شنا ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.