جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری پیکان در محور شیراز به یاسوج کشف شد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سرهنگ کیقباد مصطفایی جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ با هماهنگی مرجع قضائی حین گشت زنی و کنترل وسایل نقلیه محور شیراز به یاسوج به یک دستگاه خودروی سواری پیکان مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودروی ۷۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در آن جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

مصطفایی بیان کرد: راننده دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

در سال ۱۳۹۶ چهار تن و ۶۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد.

چهار هزار و ۷۱ کیلو گرم این مواد مخدر از نوع تریاک و مابقی حشیش، ماری جوانا، هرویین و دیگر انواع مواد مخدر بوده و در این راستا یکهزار و ۸۴۶ نفر دستگیر، ۳۳۷ دستگاه خودرو توقیف و ۶۸ باند منهدم شدند.

سال ۹۷ پنج تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرها، جاده‌های ارتباطی استان و عملیات‌های مشترک با سایر استان‌ها کشف و ضبط شده است.

یک هزار و ۷۰۰ نفر توزیع کننده، تهیه کننده، مصرف کننده و قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته دستگیر شدند و همچنین با هماهنگی دستگاه قضایی در این راستا ۳۱۰ دستگاه انواع خودرو توقیف شدند.

کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به یکی از محور‌های حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.

انتهای پیام/پ

کشف مواد مخدر در یاسوج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.