مدیر آموزش و پرورش بهبهان از شرکت ۱۲۵ نفر معلم متقاضی پست مدیریت آموزشی در آزمون الکترونیکی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس خبر داد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در راستای توجه ویژه به اصل شایسته سالاری در انتصاب و انتخاب مدیران به صورت یکپارچه و مبتنی بر نظام معیار اسلامی و با توجه به اجرای دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران در سال تحصیلی ۹۹-۹۸، تعداد ۱۶۲ نفر از فرهنگیان بهبهانی در سامانه انتخاب مدیران ثبت نام کردند.

وی با اشاره به بررسی دقیق مدارک و اطلاعات متقاضیان در سامانه، بیان داشت: از بین متقاضیان، ۱۲۵ نفر مجاز برای شرکت در آزمون مدیریت مدارس بوده و افرادی که کارت ورود به جلسه برای آنان صادر نشود، مجاز به شرکت در آزمون مدیریت نیستند.

عبدی پور تصریح کرد: مبانی نظری سند تحول، قانون رسیدگی به تخلفات اداری، فصل‌های ۲ و ۵ تعالی مدیریت، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سند برنامه درس ملی، دستورالعمل مالی مدارس، تعالی مدیریت مدرسه و آیین نامه اجرایی مدارس از منابع آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: آزمون الکترونیکی – حضوری متقاضیان پست مدیریت مدرسه هفته چهارم خردادماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

ثبت نام معلمان برای مدیریت مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.