مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت :به منظور ارائه خدمات مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته بیش از ۱۲ میلیارد و ۴۴۷ میلیون تومان از محل منابع این نهاد، تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و کمک‌های مردمی هزینه شده است.

۱۸۰ مددجوی زنجانی صاحب خانه شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با اشاره به اینکه خدمات مسکن از اقلام توانمندساز و پرهزینه در سبد حمایتی این نهاد است، گفت: تلاش می‌کنیم با نیاز سنجی صحیح و به موقع و ارائه خدمات هدفمند زمینه ارائه خدمات مورد نیاز مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش مسکن با هم افزایی منابع داخلی کمیته امداد و کمک‌های مردمی فراهم شود.
 
وی با بیان اینکه سه هزار و ۳۱۵ مورد خدمت در بخش مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته ارائه شده است، افزود: خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت در این بخش در قالب ساخت، تکمیل، خرید، تعمیرات کلی و جزئی و بهسازی و مقاوم سازی مسکن و ساخت سرویس بهداشتی در مناطق مختلف این استان بوده است.

صفری از سرمایه گذاری بیش از ۱۲ میلیارد و ۴۴۷ میلیون تومانی کمیته امداد استان زنجان در بخش مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد و گفت: از مجموع مبالغ هزینه شده برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته دو میلیارد و ۸۹ میلیون تومان از محل تسهیلات پرداختی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض برای ارائه خدمات مسکن به مددجویان تحت حمایت در سال گذشته هزینه شده است، ادامه داد: از مجموع کمک‌های بلاعوض هزینه شده برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پنج میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان از محل مشارکت مردمی و خیران زنجانی تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از خانه دار شدن ۱۸۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد در سال گذشته نیز خبر داد و افزود: برنامه ریزی شده است در یک بازه زمانی سه ساله کلیه مددجویان فاقد مسکن یا دارای نامناسب از طریق ساخت، خرید، بهسازی و مقاوم سازی مسکن آن‌ها صاحب سرپناه ایمن و مناسب شوند.

وی با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم و روستایی از اولویت‌های مهم کمیته امداد استان زنجان در ارائه هر نوع خدمت به مددجویان تحت حمایت است، ادامه داد: با همین نگاه از مجموع خدمات مسکن ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته هزار و ۴۵۸ مورد معادل ۴۴ درصد مجموع خدمات در مناطق محروم این استان بوده است.
 
انتهای پیام/ن
 

ارائه ۳۳۱۵ خدمت مسکن به مددجویان زنجانی

برچسب ها: مسک ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.