مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تخلفات کالا، مسافر و ترافیک ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای این استان در کمترین زمان بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در جلسه کمیسیون ماده ۱۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع و کیفیت بخشی به خدمات از هیچ کوتاهی و تخلفی چشم پوشی نمی‌کنیم.

وی افزود: حمل و نقل ایمن مسئولیت اصلی ناوگان جاده‌ای است و بر همین اساس کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ واحد حقوقی به صورت مستمر فعالیت شرکت‌ها را رصد می‌کنند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل یادآور شد: سال گذشته ۱۹ جلسه در کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۵ جلسه در کمیسیون ماده ۱۲ تشکیل شده و بعد از بررسی پرونده‌ها ۳۲۰ رای در کمیسیون ماده ۱۱ و ۵۳ رای در کمیسیون ماده ۱۲ صادر شده است.

رحمتی تصریح کرد: در پی بررسی پرونده‌ها تخلف چهار شرکت باری نیز محرز شده که به دلیل عدم پرداخت کرایه رانندگان و مغایرت دربارنامه صادره بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان ۷۶۰۰ دستگاه است، افزود: ۱۲ هزار و ۲۰۰ راننده نیز در این ناوگان خدمات ارائه می‌کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر ۹ شرکت حمل و نقل بار و ۵۹ شرکت حمل و نقل مسافر در سطح استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.