به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، VIP یعنی ویژه و خاص اما مشتری یک بانک چه ویژگیهایی باید داشته باشد تا شايسته جایگاه VIP باشد؟ به تازگی تصویری عجیب از باجهای در یکی از بانکهای کشور در فضای مجازی منتشر شده است که مخصوص مشتریان ویژه این بانک با معدل حساب بالای ۳۰۰ میلیون تومان است. این باجه با عنوان VIP از سایر باجهها متمایز شده است.
در ادامه تصویر منتشرشده از این باجه را که تنها به صاحبان حسابهای بالای ۳۰۰ میلیون تومان خدمات ارائه میدهد، میتوانید ببنید.
انتشار این تصویر که نشانگر تبعیض علنی این بانک است، در فضای مجازی واکنش کاربران را به دنبال داشته است. در ادامه نمونههایی از این واکنشها را میتوانید ببینید.
انتهای پیام/
الان با ۳۰۰ میلیون تومان یه پراید هم نمیدن
الان با ۳۰۰ میلیون تومان یه پراید هم نمیدن
متاسفانه برخوردهای احساسی باعث این موج منفی در نظرات عزیزان شده است. برخورد مساوی با همه ، مخالف عدالت و مانع پیشرفت است.
که اکثر آدمها دنبال قدرت و ثروت هستند پول بالذات چیز بدی نیست آن چیزی که
بد است این است به خاطر پول هر کار ناشایست ونادرستی را انجام دهیم مثل دزدی
مال مردم خوردن کلاه برداری و دوم این انقدر با پولمان هم هویت باشیم که از دست دادنش
تا سر حد سکته ما را بکشاند
بندگان خدا شاید خسته باشن ، تا یه موقع اذیت نشن. .....
با تشکر از توجهات وفهم و درک شما
البته من نمیگم که کار درستی هست یا غلط ولی از لحاظ بازاریابی یکی از مرسوم ترین روشهای مشتری مداری هست.
صدای مردم به گوش مسئولین برسونید
اونا تمام دارایشون که جونشون بوده رو اینجوری برای ما فدا کردن
آقای 300 میلیونی اگه واقعا یه جانباز شیمیایی توصف همون بانک ببینی روت میشه رو اون صندلی vip بشینی ؟
بعضیا انقدر فقیرن که فقط پول دارن
اگر قرار بر برخورده باید بدونیم خیلی های دیگه هم از این کارا کردن و باید با همه برخورد بشه...
هر دم از این باغ گلی میرسد....
واقعی بود؟
در تمام دنیا در شرکت ها و بانک های خصوصی ارایه خدمات خاص برای مشتریان ویژه امری بدیهی می باشد و نگاه ها به نهادهای مالی که متعلق به بخش خصوصی بوده و دارای سهامدار می باشد باید تغییر کند و نبایستی ان را احساسی کرد.
یعنی وقت افراد مختلف با هم فرق دارد که یک نفر نباید ته صف بایستد؟
اقا زاده های پر درد سر هستند یا مردم عادی.
اگر قرار براین باشه که کار پولدارا زود راه بیفته مشکلی نیست ......
ولی علنی نباسه بهتره...
از زمانی که من به یاد دارم ( حدود نیم قرن) بانک ها برای مشتریان پولدار خدمات ویژه میداده اند.!
فقط در این قضیه این بانک و یا این شعبه شفاف سازی کرده که قابل تقدیر هست و اینکه از دست مزاحمتی که پولدارها در پشت باجه ها و در محوطه داخلی بانکها برای کارمندها بانک ایجاد میگردند راحت شدند. همین
من می دونم که باید میوه بخورم
من می دونم که باید آجیل بخورم
من می دونم باید گوشت بخورم
ولی وقتی ندارم ......
اما کسی که پول داره می ره می خره
دوستان منابع یکی از مهمترین دغدغه های بانکی میباشد اگر منابع نباشد مطمئنا تسهیلاتی هم وجود نخواهد داشت ، همه بانکها به مشتریان خاص سرویس ویژه میدهند ، حتی بعضی از بانکها در قسمت نوبت دهی کد مخصوص مشتری خاص دارند که بدون اینکه مشتریان دیگر بفهمند نزدیکترین شماره را به مشتری خوب بانک میدهد. این یک امر عادی میباشد . من نمیدونم در این حال و احوال بد اقتصادی چه نیازی که اینگونه مسائل رسانه ای بشه . شما اگه کارمند بانک بودید چیکار میکردید به مشتری که مثلا دو میلیارد تومان موجودی داره میگفتین آقا برو ته صف بایسیت . بابا یکمقدار منطقی باشیم.
ضمنا قرار ما این نبود که هرکار که بقیه می کنند انجام بدیم... قرار ما این بود که کار درست رو انجام بدیم