مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: به منظور ایمن سازی تردد پروژه بهسازی راه ارتباطی ۲۵ روستا در نمین، حد فاصل سه راهی کارخانه سیمان- پیله رود اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محل اجرای این پروژه گفت: با توجه به تردد ماشین آلات نیمه سنگین و سنگین به دلیل وجود معادن و کارخانه‌های تولید شن و ماسه این محور ارتباطی وضعیت مناسبی ندارد.

وی اظهار کرد: تردد مکرر خودرو‌ها موجب شده تا زیرسازی و رویه راه دچار آسیب شود و به همین دلیل عملیات بهسازی و روکش به طول ۵ کیلومتر از کارخانه سیمان به طرف پیله رود با همکاری معادن و کارخانه سیمان، فرمانداری نمین و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرا می‌شود.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل گفت: زیرسازی این جاده یک لایه زیراساس و یک لایه اساس به ضخامت ۱۵ سانتی متر انجام خواهد شد که بخشی از ماشین آلات مورد نیاز ار طریق معادن فعال در این محور و مابقی از طریق راهداری به صورت امانی- پیمانی تامین می‌شود.

رحمتی ادامه داد: بخش روسازی جاده نیز در دو لایه انجام می‌شود؛ کل اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه حدود ۵ میلیارد تومان است و تا پایان مهر ماه به اتمام می‌رسد.

همچنین فرماندار نمین نیز در این بازدید تصریح کرد: این محور ارتباطی یکی از جاده‌های پرتردد داخل شهرستانی است که به دلیل ترافیک حمل و نقل مستهلک شده است.

عاطف ناصری متذکر شد: با همکاری کارخانه داران، اهالی ساکن این منطقه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان این جاده بهسازی می‌شود.

وی با تقدیر از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد: در تامین مالی این پروژه نیز فرمانداری سرعین مشارکت خواهد شد.

انتهای پیام/ح

ایمن سازی تردد در راههای ارتباطی روستایی در نمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.