سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: ایجاد واحد‌های تولیدی روستایی، در جهت آبادانی روستا‌های استان و ایجاد اشتغال ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در جلسه تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری گفت: هر یک از روستا‌های استان، دارای ظرفیت‌های بالقوه در بخش‌های مختلف اعم از گردشگری، کشاورزی، تولیدی و صنعتی است که با تدوین سند توسعه روستایی در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری، قوت بیشتری خواهند یافت.

وی با اشاره به اهمیت آموزش در حوزه روستایی افزود: لازمه ساماندهی و پیگیری امور از جمله پیگیری و جذب تسهیلات و اعتبارات ملی در حوزه روستایی، نیازمند آموزش دهیاران و شورا‌های روستایی است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل ضمن تقدیر از اقدامات مدیریت قبلی دفتر امور روستایی استانداری، ادامه داد: در سال گذشته، ۴۰ میلیارد تسهیلات، از طریق بانک سینا برای طرح‌های اشتغال روستایی در نظر گرفته شده بود که با همت مدیریت و کارشناسان این حوزه، بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، در قالب طرح‌های مختلف، جذب شد.

امامی یگانه افزود: بنا به تاکیدات استاندار مبنی بر اهمیت تامین آب شرب روستاییان، مدیریت جدید بایستی همچون گذشته، اقدامات و هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/ح

تدوین سند توسعه روستایی در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.