معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : تاکنون ۳۰ درصد کلاس‌های درس استان در مسیر هوشمندسازی قرار گرفته است.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ماشاالله پروین معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ۱۵۲۱ مدرسه در استان کرمانشاه در مسیر هوشمندسازی قرار گرفته، گفت : از این تعداد ۱۰۱۷ مدرسه آن در مناطق شهری استان کرمانشاه هستند که این تعداد بیش از ۸۶ درصد مدارس شهری استان را شامل می‌شوند.

وی تعداد مدارس روستایی قرار گرفته در مسیر هوشمند سازی را نیز ۵۰۴ مدرسه اعلام کرد و گفت : این مدارس ۲۲ درصد مدارس روستایی استان را شامل می‌شوند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ۳۷۴۹ کلاس درس استان در مناطق شهری در مسیر هوشمند سازی قرار گرفتهد، گفت: این کلاس‌های درس ۳۸ درصد کلاس‌های درس شهری را شامل می‌شوند.

وی تعداد کلاس‌های درس قرار گرفته در مسیر هوشمند سازی در نقاط روستایی استان را هم ۶۴۲ کلاس درس اعلام کرد و افزود: ۱۳ درصد کلاس‌های درس مناطق روستایی استان کرمانشاه در مسیر هوشمند سازی قرار گرفته اند.

پروین اضافه کرد: در مجموع تاکنون ۴۳۹۱ کلاس درس استان کرمانشاه در مسیر هوشمند سازی قرار گرفته که معادل ۳۰ درصد کلاس‌های درس استان است.

وی با اشاره به اینکه در کلاس‌های درسی که در مسیر هوشمند سازی قرار گرفته مطالب درسی با تجهیزات به روز به دانش آموزان آموزش داده می‌شود، افزود: افزایش تعداد مدارس و کلاس‌های درس هوشمند استان را در برنامه داریم.

پروین در ادامه با بیان اینکه امسال و در شورای آموزش و پرورش استان مبلغ چهار میلیارد تومان برای هزینه در حوزه هوشمندسازی مدارس مصوب شده، گفت: قرار شده بخشی از این اعتبارات از سوی استانداری و مابقی آن از سوی آموزش و پرورش تامین شود .

 

 

انتهای پیام/د

۱۰۱۷ مدرسه در مناطق شهری استان کرمانشاه هستند

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.