استاندار خوزستان گفت: اشتغال یکی از محور‌های اساسی و اصلی اقتصاد کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان بیان داشت: حدود ۱۰ سال است که شعار سال با محوریت اقتصاد نام‌گذاری می‌شود امسال نیز رهبر سال جدید را به نام سال تولید نام‌گذاری کرد.

وی افزود: در بحث اقتصاد انتظار می‌رود که اقتصاد ما متناسب با نیاز‌های روز جامعه هدف‌گذاری شود و در حوزه اقتصاد به جوانان اهمیت دهیم تا در زمینه کارآفرینی فرصت عرضه آموخته‌های خود را داشته باشند.

شریعتی تصریح کرد: فعالیت‌های الکرونیکی باید متمرکز شود و اعتبارت به سمت کار‌های نرم افزاری سوق داده شود و کار کردن در این زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها، و... نیاز به هزینه‌های بالا ندارد و برای استان خلق ثروت هم می‌کند.

استاندار خوزستان ادامه داد:  خرید گندم و کلزا نشان می‌دهد عملکرد ما نسبت به سال گذشته بهتر بوده است و سال جاری در حوزه کشاورزی ۳۵ درصد رشد حاصل شد و بر اساس گزارش جهاد کشاورزی خوزستان بعضاً ۸ تن در هر هکتار برداشت داشتیم.

این مقام مسئول گفت: صحیح نیست که گندم و کلزای مرغوب ما توسط استان‌های دیگر خریداری شود و در استان خود عملکرد کشاورزی ما را به عنوان عملکرد خودشان ارائه دهند این اجحاف به کشاورز است.

انتهای پیام/م

لزوم توجه به مسئله اشتغال در کشور

برچسب ها: کارآفرینی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار