مدیر آموزش وپرورش شهرستان مهاباد گفت: تفاهم نامه همکاری درصدد گسترش و تعامل با اداره ورزش و جوانان با هدف افزایش سطح دانش فنی و بهره وری رویداد ورزشی منعقد شد.

شاوله مدیر آموزش و پرورش شهرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: عقد چنین تفاهم نامه‌هایی فرصتی مناسبی در راستای رشد و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و گامی موثر در رسیدن به آینده روشن و شفاف برای افزایش دسترسی به امکانات و زیر ساخت‌های ورزشی است.

وی افزود: استفاده از نیروی انسانی کارآمد، ایجاد یکپارچگی در مسابقات و جلوگیری از موازی کاری و صرفه جویی در هزینه‌ها و نیز افزایش سطح دانش فنی و بهره وری در رویداد‌های ورزشی از اهداف تفاهم نامه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد نیز گفت: در سال جدید به دنبال استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای پیشبرد و عملیاتی کردن برنامه‌های ورزشی می‌باشیم و به همین منظور نیازمند همکاری آموزش وپرورش هستیم.

گفتنی است در جریان عقد این تفاهم نامه شاوله با استقبال از عملیاتی شدن مفاد تفاهم نامه نسبت به حمایت و پشتیبانی هر چه بیشتر آموزش وپرورش از برنامه‌های فرهنگی ورزشی قول مساعد داد.

انتهای پیام / س خ

تفاهم نامه همکاری ادارات در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.