استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مدیریت افکار عمومی با کنترل افکار عمومی تفاوت دارد، گفت : روابط عمومی‌ها باید از طریق تبیین و تنویر و اقناع به فکر مدیریت افکار عمومی باشند .

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست با اعضای دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گفت : انتخابات پیش رو بار دیگر به مردم دنیا ثابت خواهد کرد که ملت آزاده ایران چقدر به کشور و نظام خود عشق می‌ورزند. سیاستگزاری روابط عمومی‌ها در حفظ این سرمایه اجتماعی بسیار موثر است.

وی گفت : مقام معظم رهبری در سفر به استان، از کرمانشاه به عنوان چهره‌ی زیبا و سینه‌ی ستبر ایران اسلامی تعبیر نمودند. توقع داریم روابط عمومی‌ها در مسیر معرفی این چهره‌ی زیبا به کشور حرکت کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: از جمله آسیب‌های فرهنگی استان، عدم نگرش میانگیر و نگاه اعتدالی به قضایاست. طوری که در برداشت‌ها و قضاوت‌ها عمدتا نگاه سیاه و سفید حاکم است.

بازوند تاکید کرد: روابط عمومی‌ها افکار عمومی را مدیریت و موانع سرمایه گذاری در استان کرمانشاه را برطرف کنند.

در این نشست اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان احکام خود را از استاندار کرمانشاه دریافت کردند.

اصغر عظیمی مهر مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری به عنوان دبیر شورا، نگار شاهمرادی و مریم بیگ پور و امرالله عظیمی، محمدرسول چگنی، فتاح مومنه، مصطفی محمدی، سیدعمار عزیزی، سیروس صفری و پیام رمضانی که با رای مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان به عنوان اعضای جدید هیئت رییسه شورا انتخاب شده بودند و ایرج مرادی معاون اداره کل روابط عمومی استانداری به عنوان مسئول امور اجرایی شورای هماهنگی، امروز احکام خود را از بازوند دریافت کردند .

 

 

انتهای پیام/د

ملت آزاده ایران چقدر به کشور و نظام خود عشق می‌ورزند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.