بیش از ۳۵ هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی و تولیدی در استان کردستان تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان در جلسه کمیسیون طرح‌های کشاورزی و تولیدی استان کردستان که با مسئولیت سازمان جهادکشاورزی و حضور جمعی از مسئولین استانی امروز در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان برگزار شد، گفت: ۱۹ فقره پرونده متقاضیان اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی و تولیدی در استان کردستان تعیین تکلیف شد.

خالد جعفری مساحت تقریبی این اراضی را بیش از ۳۵ هکتار عنوان کرد و افزود: این اراضی شامل طرح‌های توسعه باغات دیم، توسعه باغات آبی، مرغداری گوشتی، پرورش ماهیان سردابی و تولید انواع عرقیات گیاهی می‌باشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان تصریح کرد: این طرح‌ها در شهرستان‌های سنندج، کامیاران، مریوان، دیواندره و سقز میباشند که با نظر اعضای کمیسیون با واگذاری اراضی ملی به متقاضیان جهت اجرای طرح‌های کشاورزی، تایید قیمت انتقال اراضی و همچنین تمدید قرارداد اجاره تصمیمات لازم اتخاذ شد.

جعفری در خصوص طرح‌های شاحص این جلسه گفت: طرح تولید انواع عرقیات گیاهی روستای حسن آوله مریوان و پرورش ماهیان سردابی روستای نشورعلیا شهرستان کامیاران و طرح‌های توسعه باغات دیم از طرح‌های شاخص این کمیسیون بود که در مورد آن‌ها اتخاذ تصمیم شد.

انتهای پیام/ع

در جلسه کمیسیون طرحهای کشاورزی و تولیدی 19 فقره پرونده متقاضیان تعیین تکلیف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.