مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از خاکسپاری ۱۵۱ شهید گمنام در ۵۸ نقطه از این استان خبرداد.

تبرک ۵۸ نقطه از استان مرکزی با ۱۵۱ شهید گمناممشایخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در سفر به دلیجان در حاشیه جلسه‌ای در این شهرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، از دفن ۱۵۱ شهید گمنام ۵۸ نقطه از این استان خبرداد.

مشایخی گفت: در این جلسه مقرر شد خاکسپاری شهدای گمنام در دو نقطه این شهرستان مورد بررسی قرار بگیرد که یکی از این نقاط که جزو نقاط مهم و درخواست مسئولین محترم شهرستان هم بود آرامستان جدید شهرستان است که بنا شدبازدید به عمل آید مقدمات خاکسپاری این شهدا بعد از سپری شدن مراحل قانونی آماده شود.

وی اضافه کرد: نکته دوم بحث شهدای گمنامی که در حوزه علمیه مراسم خاکسپاری شدند مطرح شد که انشالله با تصمیمات آقای فرماندار مقدمات ایجاد سازه و المان این شهدا فراهم شود.

دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان دلیجان راه اندازی می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: نکته سوم دفتر نمایندگی افتخاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان دلیجان بود که مقرر شد ان‌شاءالله با همت آقای فرماندار یک مکان مناسبی در اختیار این نمایندگی قرار داده شود تا کار را بتواند با قوت بیشتری انجام بدهد.

وی بیان کرد: نیروی انسانی دفتر نمایندگی افتخاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان دلیجان مشخص شده و فعالیت‌های خوبی را در بحث جمع‌آوری و حفظ آثار متعلق به دوران دفاع مقدس و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شروع کردند.

سلیمانی فرماندار دلیجان هم در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی حفظ آثار دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جدید را از مهمترین وظایف نسل فعلی دانست.

انتهای پیام/ ج

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.