مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰۰ سبد مواد غذایی در قالب طرح ملی همای رحمت از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون میان خانواده‌های نیازمند این استان توزیع شده است.

۴۰۰ سبد غذایی در طرح همای رحمت سیستان و بلوچستان توزیع شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رسول راشکی ارزش سبد‌های غذایی توزیع شده را ۲ میلیون ریال ذکر کرد و اظهار داشت: این سبد‌های غذایی با هزینه خیران در قالب برنج، قند، روغن، ماکارانی و کنسروجات توسط داوطلبان هلال احمر سیستان و بلوچستان میان نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: سازمان هلال احمر سیستان و بلوچستان همه ساله طرح ملی 'همای رحمت' را با هدف ترویج سیره مولای متقیان حضرت علی (ع)، ایجاد بستر مناسب برای مشارکت افراد داوطلب و خیر در کمک به نیازمندان و افراد بی بضاعت، ترویج فرهنگ بشر دوستانه و سازماندهی کمک‌های مردمی و حمایت از خانواده‌های نیازمند اجرا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: طرح 'همای رحمت' شبکه گسترده‌ای در تقویت مشارکت‌های مردمی، همدلی و همدردی با خانواده‌های نیازمند و مستمند است.

وی بیان کرد: پایگاه‌های داوطلبی هلال احمر در سیستان و بلوچستان آماده دریافت کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی برای نیازمندان هستند.

انتهای پیام/گ

توزیع سبدغذایی در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: ماه رمضان ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار