استاندار گیلان گفت: اگر مردم در بیان نظرات آزاد باشند باعث می‌شود تا جهت‌گیری‌های جامعه به سمتی که مورد انتظار و مطالبه آنان است هدایت شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مصطفی سالاری، استاندار گیلان در نشست بررسی حقوق شهروندی گفت: نظارت مردم بر مسئولان یکی از مهمترین اقدامات در تحقق حقوق شهروندی است و اگر مردم در بیان نظرات و پیشنهادات آزاد باشند باعث می‌شود تا جهت‌گیری‌های جامعه به سمتی که مورد انتظار و مطالبه آنان است هدایت شود.

وی، دستگاه‌های اجرایی را موظف به تقویت بخش ارائه خدمات الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری مردم کرد و افزود: ارائه خدمات الکترونیک علاوه بر تسریع در پاسخگویی، شفافیت و سلامت اداری را به دنبال دارد.

استاندار گیلان، به سفرهفتگی مدیران دستگاه‌های اجرایی به شهرستان‌ها طبق برنامه مشخص اشاره کرد و گفت: در این سفر‌ها علاوه بر بررسی وضعیت شهرستان‌ها، مسائل و مشکلات آن منطقه توسط مردم طرح و مطالبات آنان مشخص می‌شود.

مصطفی سالاری، موضوع اصلی در بحث عفاف و حجاب را مسائل اعتقادی و کار‌های فرهنگی عنوان و تصریح کرد: اگر یک دستگاه فرهنگی نتوانست کار اصلی خود را به درستی انجام دهد نباید مستقیما متوسل به قوه قهریه شویم بلکه باید با مردم با محبت رفتار و کرامت آنان حفظ شود.

 

انتهای پیام/م.ع

تاکید استاندار گیلان بر رعایت هرچه بیشتر حقوق شهروندی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.