فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۲۵ سارق ، عامل افیونی و محکومان تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان کلاردشت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مدت یک روز به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح که در سطح شهرستان به اجرا درآمد ماموران با اجرای گشت‌های هدفمند، موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه‌ای منزل در این شهرستان شدند افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد.

وی گفت: در ادامه اجرای این طرح ماموران از ۱۳۰ واحد صنفی این شهرستان بازدید کردند که در این راستا به ۱۵ واحد صنفی اخطار پلمب داده شد و ۶ واحد صنفی نیز به دلیل رعایت نکردن ضوابط و مقرارت صنفی و قانونی پلمب شدند.

وی افزود:۴۱ دستگاه خودرو و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح توقیف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۲ عامل افیونی و ۴ معتاد متجاهر در این شهرستان گفت: ضمن کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در این عملیات، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در پایان  با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدار‌های انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰ در راستای ارتقای احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.
انتهای پیام/س
 
 

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مدت یک روز در کلاردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.