ناصریان از استانداران ۱۰ استان خواست، افراد واجدشرایط در مناطق سیل‌زده را که در سامانه سجاد ثبت نام کرده اند، به فوریت برای دریافت لوازم خانگی به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) معرفی کنند.

ضرورت ثبت نام افراد در سامانه سجادبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ ناصریان دبیر کمیته برآورد، تعیین خسارت و تخصیص منابع قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده در ابلاغیه‌ای به استانداران استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، گلستان، لرستان و مازندران اعلام کرد؛ با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و اعلام آمادگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جهت تحویل اقلام و لوازم خانگی به سیل زدگان و ضرورت ارائه لیست مورد تایید استانداران، استانداران به فوریت اسامی افراد واجد شرایط را به ستاد مذکور اعلام و نتیجه آن به کمیته برآورد، تعیین خسارت و تخصیص منابع منعکس شود.
همچنین تاکید شده است؛ لیست تهیه شده از سوی استانداری‌ها باید پس از ثبت نام افراد در سامانه جامع امداد و نجات (سجاد) تنظیم و به ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) تحویل شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی حیدر رحیم پور
۱۷:۱۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
من سیل زده از استان ایلام شهرستان دره شهر روستا شوره از بخش ماژین به کد ملی 4559837694 خواهشمندم لوازم منزلم از بین رفته کمک وسیله منزل کمکم کنید.
Iran (Islamic Republic of)
محمدظهرودی
۲۱:۴۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
تخریب قنات وجوب های آبیاری وصدمه به مزرعه هادامنه میرشادی شهرستان بردسیراستان کرمان دراثرسیل
Iran (Islamic Republic of)
علی معاذالهی
۲۱:۳۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
تخریب قنات واستخرخشک ابادازشهرستان بردسیراستان کرمان دراثرسیل
آخرین اخبار