رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: حباب سکه امروز به ۵۱۰ هزار تومان رسید و این امر باعث کاهش تقاضا در بازار شده است.

محمد کشتی، آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره بازار طلا و سکه گفت: حباب سکه امروز به ۵۱۰ هزار تومان رسید و  این امر باعث کاهش تقاضا در بازار شده است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به اینکه امروز داد و ستد‌ها در بازار کاهش پیدا کرده است، افزود: افزایش ۲۰ هزار تومانی قیمت سکه تحت تأثیر نوسان قیمت ارز است.


بیشتر بخوانید: کاهش ۱۲۰ هزار تومانی قیمت سکه در چند روز گذشته 


کشتی آرای بیان کرد: متأسفانه بسیاری از افراد به صورت ناآگاهانه به کانال‌های تلگرامی مراجعه می‌کنند و بر صحت و سقم آن صحه می‌گذارند، اما نباید فراموش کرد که تنها مرجع قابل اعتماد رسانه‌ها و سایت‌های رسمی هستند.

به گفته رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر، قیمت طلا و سکه را نمی‌توان پیش بینی کرد چرا که اخبار سیاسی بر این امر تاثیرگذار است.

کشتی آرای در ادامه گفت: امیدواریم که قیمت طلا و سکه ثبات پیدا کند تا سودجویان و دلالان از این موضوع سوءاستفاده نکنند.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر، در پایان تاکید کرد: با توجه به آنکه امکان تقلب در طلای آب شده وجود دارد، مردم برای سرمایه گذاری، طلای آب شده خریداری نکنند.

در جریان معاملات بازار آزاد تهران، امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۹۸۶ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۸۴۹ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۸۳۸ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۱۸ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۲۰ تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱.۲۹۷ دلار و ۸۹ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.

انتهای پیام/

کاهش دادو ستد‌ها در بازار طلا و سکه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار