دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک با تسهیلات و حمایتهای بنیاد ملی نخبگان آشنا شدند.

آشنایی جامعه دانشگاهی با تسهیلات و حمایتهای بنیاد ملی نخبگانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاراک ؛به همت بنیاد نخبگان استان مرکزی و به منظور توسعه دایره ی نخبگانی و آگاهی دانشجویان و مستعدین دانشگاهی از تسهیلات و حمایت ‌های اعطایی بنیاد ملی نخبگان، کارگاه آشنایی با مقررات و تسهیلات بنیاد ملی نخبگان، در دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد.

در راستای اطلاع ‌رسانی و آشنایی جامعه دانشگاهی با تسهیلات و حمایتهای بنیاد ملی نخبگان اعم از اعطای جوایز تحصیلی به مستعدان ‌برتر، تسهیلات دانش آموختگان برتر، تسهیلات نظام وظیفه، دومین کارگاه آموزشی سیاست ‌ها و مقررات بنیاد ملی نخبگان به همت بنیاد نخبگان استان مرکزی در دانشگاه علوم پزشکی اراک  برگزار شد.

در این کارگاه، دکتر حامد دیلمی عضدی رئیس بنیاد نخبگان استان، ضمن معرفی اجمالی از تاریخچۀ بنیاد ملی نخبگان و بنیاد نخبگان استان مرکزی، به تشریح وظایف و مأموریت‌‌ های محوله در راستای شناسایی، هدایت و حمایت از نخبگان و صاحبان استعدادهای ‌برتر دانشگاهی پرداخت.

در این کارگاه تسهیلات اعطایی بنیاد ملی نخبگان در حوزه‌های مختلف علمی، هنری، ادبی، قرآنی، آیین‌ نامه‌های اعطای جایزه ‌های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر و شناسایی و پشتیبانی از دانش‌آموختگان ‌برتر دانشگاهی، تبیین و تشریح شد.

در پایان کارگاه نیز جلسه پرسش و پاسخ توسط رئیس و کارشناسان این بنیاد در راستای رفع هر گونه ابهام برگزار شد و دانشجویان پاسخ های لازم را دریافت نمودند.

انتهای پیام/ت

حمایت از نخبگان و صاحبان استعدادهای ‌برتر دانشگاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار