رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: به کارگاه‌هایی که معتادان بهبود یافته را بکار گیرند کمک بیمه‌ای و تسهیلاتی داده می‌شود.

کمک بیمه‌ای و تسهیلاتی به کارگاه‌هایی که معتادان بهبود یافته را بکار گیرندملک حسینی رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،گفت: در مبحث اشتغالزایی مصوب کردیم به کارگاهایی که معتادان بهبود یافته را بکارگیری کردند کمک‌های بیمه‌ای و از طریق صندوق کار آفرینی امید کمک‌های تسهیلاتی ارائه می دهیم و در حوزه اعتبارات نیز از طریق دستگا‌های استانی پیگیری می‌کنیم تا زمینه اشتغال بهبود یافتگان راه اندازی شود.

ملک حسینی افزود: در حوزه اعتبارات هم از طریق دستگا‌های استانی پیگیری می‌کنیم تا زمینه اشتغال بهبود یافتگان را راه اندازی کنیم.

وی اضافه کرد: در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه که با ریاست فرماندار شهرستان زرندیه شکل گرفت مصوب کردیم یکی از مراکز ترک اعتیاد در راستای تبصره ۲ ماده ۱۶ معتادان متجاهر را از طریق نیروی انتظامی پذیرش کند وهزینه‌ها این کار از طرف شورا تامین اعتبار بشود و از طریق بهزیستی استان به شهرستان پرداخت شود.

هادی فدائی فرماندار شهرستان زرندیه هم گفت: در جلسه امروز مقرر شد که شهرداران و فرماندهی انتظامی در راستای مصوبات کمک کنند و اداره آموزش و پرورش هم در زمینه پیشگیری موثر باشد تا از آسیب جلوگیری کنیم و فضای بهتری را در جامعه داشته باشیم.

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه با حضور اعضاء شورای شهرستان، فرماندارو رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

انتهای پیام / ج

سخنان رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در باره اشتغال معتادان بهبود یافته

برچسب ها: اعتیاد ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.