مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری آزمون برای نام نویسی دانش آموزان در مدارس دولتی ممنوع است و با متخلفین برخورد جدی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی‌عسکر نجفی مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برگزاری آزمون برای ثبت نام ممنوع است، اظهار کرد: با برگزاری آزمون میان دانش آموزان خط کش قرار می‌دهیم به همین دلیل با این کار مخالفت کرده و با مدارس دولتی متخلف برخورد جدی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: نام نویسی پایه اول دبستان از اول تیر ماه در استان فارس آغاز می‌شود و خانواده‌ها باید به مکان و نزدیکی مدرسه به محل سکونت خود توجه کنند.

زمان در نظر گرفته شده برای سنجش سلامت کلاس اولی‌ها از ١٦ خرداد ماه سال جاری به مدت دو هفته خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: در پایگاه‌های سنجش سلامت وضعیت شنوایی، بینایی و ضریب هوشی کودک مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از تأیید جهت ثبت نام به مدرسه ارجاع داده می‌شود.

وی، زمان ثبت نام دانش آموزان مقطع متوسطه را نیمه دوم مردادماه اعلام کرد و افزود: در مدارس دولتی برای کلاس اول ابتدایی هرگونه انجام آزمون ممنوع بوده و در مقطع متوسطه نیز آزمون تنها مختص مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان است.

انتهای پیام/چ

برگزاری آزمون ثبت نام در مدارس دولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار