با انتشار توییت جدیدی اعلام شد که شرکت Netflix قصد حضور در نمایشگاه E3 را دارد.

شرکت Netflix به نمایشگاه E3 می‌آیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Netflix یکی از شرکت‌های سازنده مجموعه‌های تلویزیونی است که فعالیت خود را از سال 1998 آغاز کرد. این شرکت کار خود را با ارسال پستی فیلم و سریال آغاز و در سال 2007 سرویس استیم خود را راه اندازی کرد که طبق این سرویس، کاربران دیگر نیازی به دریافت همه‌ی فیلم ندارند و تنها با دریافت قسمت کمی از آن می‌توانند فیلم مورد نظرشان را از طریق وب مشاهده کنند. 

شرکت نتفلیکس سریال‌های پر بیننده‌ای نظیر برکینگ بد ، شکارچیان ترول و خانه پوشالی را منتشر کرده است که همه آن‌ها با استقبال خوب مردم مواجه شد. هر ساله شرکت‌هایی که در حوزه فناوری فعالیت دارند در نمایشگاه E3 به معرفی محصولات جدید و برنامه‌‌هاشان در طول سال می‌پردازند. علاوه بر شرکت‌های سازنده کنسول و بازی‌های ویدیویی، شرکت‌های سازنده فیلم و سریال نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

شرکت Netflix به نمایشگاه E3 می‌آید

اما به تازگی شرکت Netflix اعلام کرد؛ ماه آینده به نمایشگاه E3 خواهد آمد. بر اساس توییتی که به تازگی منتشر شده است ، قرار است شرکت Netflix در نمایشگاه E3 محصولات جدیدش را معرفی کند. شرکت Netflix با ساخت سریال Black Mirror: Bandersnatch اثبات کرد که توانایی ساخت بازی‌های ویدیویی را نیز دارد . این شرکت قصد ساخت عناوین انحصاری کنسول و یا تلفن‌همراه را داشته که در آن‌ها از شخصیت‌های فیلم‌ها و سریال‌های خودش استفاده کرده است. احتمالا در نمایشگاه امسال از این بازی‌ها صحبت بیشتری خواهد شد.


بیشتر بخوانید: سومین هفته متوالی صدرنشینی عنوان Days Gone


اما برنامه اصلی شرکت مذکور Bringing Your Favorite Shows To Life نام دارد و قرار است در آن، فصل سوم سریال Stranger Things را معرفی کند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از برنامه‌های شرکت Netflix در دسترس نیست اما انتظار می‌رود شرکت مذکور قصد توسعه و ادامه دادن انیمیشن‌های She-Ra ، the Princesses of Power ، Voltron: Legendary Defender و The Dragon Prince را داشته باشد و در نمایشگاه E3 احتمالا خبر ساخت این عناوین را اعلام کند. 

انتهای پیام/

حضور Netflix در نمایشگاه E3 امسال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار