رییس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت : بیش از ۵۵ درصد از مشکلات واحد‌های تولیدی استان ناشی از گرفتاری‌های مالی است .

بیش از ۵۵ درصد از مشکلات واحد‌های تولیدی استان ناشی از گرفتاری‌های مالی استبه گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه از تخصیص ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار آموزشی در سالجاری خبر داد .

وی ضمن بیان اهمیت موضوع آموزش به عنوان یکی از راهبرد‌های اصلی سازمان گفت : استاندارد سازی آموزشی بر اساس نیاز‌های جامعه از مهم‌ترین راه کار‌ها برای پیشبرد اهداف یک سازمان است.

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: بیش از ۵۵ درصد از مشکلات واحد‌های تولیدی استان ناشی از گرفتاری‌های مالی، پولی و بانکی است که این موضوع به عدم آگاهی از مباحث مالی در یک مجموعه تولیدی است.

دارابی در ادامه یاد آور شد: بنابراین سازمان در راستای وظایف خود؛ آموزش‌هایی با سرفصل‌هایی از جمله مباحث مالی، بازاریایی، فروش و ... ویژه مدیران واحد‌های تولیدی را در دستور کار خود قرار داده و اعتباری نیز به آن تخصیص داده است.

محمدی؛ مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان نیز با بیان این مطلب که اداره فنی و حرفه‌ای استان از طرح‌های آموزشی استقابل می‌کند، افزود: با حضور مهندس دارابی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه؛ قطعا شاهد تعامل بیشتری بین اداره کل فنی و حرفه‌ای و مجموعه صنعت، معدن و تجارت خواهیم بود.

جلسه بررسی ابعاد تفاهم نامه آموزشی سازمان با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان با حضور دارابی رییس سازمان صمت استان، محمدی مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان، پیراینده معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان در سالن جلسات این سازمان برگزار شد .

 

 

انتهای پیام/د

تخصیص ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار آموزشی

 

 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.