در مراسمی از ۱۲۰ نفر از دانش آموزان برتر مسابقات قرآن، شهرستان گناوه تجلیل شد.

120 دانش آموز حافظ قرآن در گناوه تجلیل شدند

امام جمعه موقت گناوه در این مراسم و در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با بیان اینکه دو گروه اشرف مردم در جامعه هستند گفت: گروه اول حافظان و قاریان قرآن و گروه دیگر کسانی که در راه خدا انفاق می‌کنند.

حجت الاسلام اشانگر افزود: از حافظان قرآن تقاضا دارم که قران را در بین هم سن و سالان خود نشر دهند تا همه دانش آموزان از نور معنوی آن بهرمند شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان گناوه نیز در این مراسم در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: امروز در یکی از بهترین ماه‌های سال شاهد دهمین برنامه تقدیری امسال از دانش آموزان شهرستان گناوه هستیم.

اسکندر احمدی با تقدیر و تشكر از دانش آموزان و مربیان و معاونان پرورشی مدارس بیان کرد: طرح ملی حفظ جز ۳۰ قرآن کریم در شهرستان گناوه از ابتدا سال تحصیلی در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول شروع شد و بعد از تلاش‌های زیاد سرانجام با برگزاری آزمون‌های مختلف ۱۲۰ دانش آموز منتخب امروز تجلیل شدند.

وی با بیان اینکه از ۵ چهره قرآنی فرهنگی شهرتان گناوه تقدیر می‌شود تصریح کرد: ۳ نفر از فرهنگیان این شهرستان در سطح استان مقام کسب کرده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان گناوه ادامه داد: دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآنی، عترت و نماز جهت حضور در مسابقات استانی و کشوری آماده می‌شوند.

انتهای پیام/م

از دانش آموزان برتر مسابقات قرآنی شهرستان گناوه تجلیل شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه عبدالهی
۱۹:۴۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
عالیییییییی