مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح ضیافت در ۵۰ بقعه متبرک استان با مشارکت ۵۰ مبلغ اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام رضا اسماعیل پور افزود: برنامه‌های طرح ضیافت شامل برپایی نماز جماعت، برگزاری جلسات احکام، تفسیر قرآن کریم، برپایی محافل انس با قرآن کریم، مراسم جزءخوانی و ترتیل‌خوانی، مراسم شب‌های قدر و سوگواری شهادت حضرت علی (ع) و اقامه نماز عید سعید فطر است.

وی با اشاره به خدمت رسانی اداره کل اوقاف به سیل‌زدگان بیان کرد: تا کنون سه محموله کالا به ارزش حدود ۶۰۰ میلیون ریال به مناطق سیل‌زده به ویژه خوزستان فرستاده شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر به اجرای طرحی برای ساخت خانه ویژه سیل زدگان اشاره کرد و افزود: در این طرح با همکاری بسیج و هیئت‌امنای مساجد، هر مسجد ساخت یک خانه برای سیل‌زدگان را بر عهده می‌گیرد که سپاه و اوقاف در اجرای این طرح مشارکت دارند.

حجت الاسلام اسماعیل پور همچنین با بیان اینکه مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم تا پایان خرداد برگزار می‌شود، گفت: مرحله استانی نیز تیر برگزار می‌شود که برگزیدگان به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

وی عنوان کرد: برنامه‌های قرآنی اوقاف در طول سال برگزار می‌شود و مربوط به زمان و مناسبت خاصی نیست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: این استان از استان‌های برتر کشور در طرح بشارت بوده است و بیش از دو هزار نفر در این طرح مشارکت کردند.

انتهای پیام/ک

طرح ضیافت در بقاع متبرک بوشهر برگزار می‌شود

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.