رئیس بیمارستان امام‌خمینی پلدختر با بیان اینکه گردوخاک ناشی از سیلاب ویرانگر نفس مردم این شهر را گرفته گفت: تاکنون ۳۸نفر به‌سبب مشکلات تنفسی و ریوی در بیمارستان بستری شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،شمس‌الدین فریدونی رئیس بیمارستان امام‌خمینی پلدختر با بیان اینکه گردوخاک امان مردم را بریده است، اظهار داشت:روزانه ۵۰ نفر با علائم سرفه شدید، گلودرد و علائم آلرژی به بیمارستان پلدختر مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه روز‌به‌روز به تعداد بیماران تنفسی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند افزوده می‌شود، افزود: تاکنون ۳۸ نفر با علایم بیماری‌های ریه‌ای و تنفسی در بیمارستان بستری شده‌اند که بیش‌تر آن‌ها افراد مسن هستند.

رئیس بیمارستان امام‌خمینی (ره) پلدختر با بیان اینکه این بیمارستان با تمام امکانات، تخت‌های بستری و پزشکان متخصص عفونی برای ارائه خدمت به همشهریان آماده است، عنوان کرد: براساس رایزنی‌ای که با پزشک متخصص عفونی داشته‌ایم علت این حجم ورود بیمار ریه‌ای به بیمارستان گردوخاک و آلودگی هوا بوده و نیاز است شهروندان از تردد غیرضروری به بیرون اجتناب و یا از ماسک‌های استاندارد استفاده کنند.

انتهای پیام/پ

امدادرسانی در مناطق سیل زده لرستان

برچسب ها: سیل ، آلودگی هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.