رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان گفت: ۶۰ هزار دانشجو در دانشگاه‎های آزاد استان مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان گفت: ۶۰ هزار دانشجو در دانشگاه‎های آزاد استان مشغول به تحصیل هستند.

سیامک بهاروند اظهارکرد: در کل دانشگاه‎های استان لرستان بیش از ۶۰ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند که حدود ۵۵ تا ۶۰ درصد آن‌ها را دانشجویان رشته‎های علوم انسانی و هنر تشکیل می‎دهند.

وی تصریح کرد: در سال ۹۶، ۲۰۱ مقاله و در سال ۹۷، ۲۹۸ مقاله از سوی پژوهشگران و نخبگان دانشگاه نگارش شده و طرح‎های پژوهشی درون دانشگاهی و برون دانشگاهی با شیب ملایمی افزایش داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با اشاره به برخی مشکلات در حوزه پژوهش و مکانیزم ارتقاء مرتبه استادان و اعضای هیئت علمی، عدم بانک اطلاعاتی جامع و کامل برای رساله و پایان نامه‎ها را از دیگر مشکلات این بخش عنوان کرد.

بهاروند خاطرنشان کرد: برای تشکیل هیئت اندیشه ورز نیز طی مکاتبه با واحد‌های استان خواستار معرفی افراد شاخص و نخبه هر واحد در رشته علوم انسانی و هنر در ظرف مدت یک هفته شده‎ایم تا با هماهنگی حوزه معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی بتوانیم نسبت به تشکیل این هیئت اندیشه ورز اقدام کنیم.

وی بیان کرد: به نظر می‎رسد یکی از اهدافش به روزرسانی سرفصل دروس علوم انسانی و رشته‎های بین رشته‎ای است.

انتهای پیام/ب

 

۶۰ هزار دانشجو در دانشگاه‎های آزاد مشغول به تحصیل هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار