مدیر کل ثبت احوال استان زنجان وهیت همراه با حضور در منزل ایتام تحت حمایت کمیته امداددر قالب طرح مفتاح الجنه از این خانواده تفقد و دلجویی کردند.

تفقد و دلجویی مدیران استان از خانواده ایتام درقالب طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در این دیدار خدمت به ایتام ون یازمندان را توفیق الهی به امداد گران این نهاد اعلام کرد و گفت:کمیته امداد به‌عنوان متولی امور محرومان در جامعه برای احیا سنت دوستی بین محرومان و مسئولان و هم‌نشینی آن‌ها با یکدیگر طرح مفتاح الجنه (بازدید مسئولان از منزل مددجویان) را در طول سال برگزار می‌کند، تاهمگان از فیض خدمت به محرومان بهره‌مند شوند.

صفری گفت: طرح مفتاح الجنه در راستای دلجویی عاطفی از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، افزایش نشاط روحی، روانی و نیز آشنایی با مشکلات جامعه هدف در جهت رفع مشکلات اجرا می‌شود واین بازدید‌ها در طول سال ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصت بسیارخوبی برای کمک به نیازمندان وایتام است گفت: دفاتر کمیته امداد سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردم شریف استان برای تهیه اطعام افطاری وثبت نام از خیران وحامیان طرح اکرام ایتام می‌باشد و مردم شریف استان زنجان می‌توانند با استفاده از کد آنی پرداخت ۰۲۴*۸۸۷۷*برای کمک به ایتام ومحسنین، سامانه نیکوکاری امداد (سنا) اپلیکیشن سکه وتلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ در این کار خیر شرکت نمایند.

شفیعی مدیرکل ثبت احوال استان نیز ضمن قدر دانی از تلاش‌های کمیته امداد در رسیدگی به محرومان ونیازمندان گفت:باید خداوند رابه خاطر نعمت سلامتی شاکر باشیم وهیچوقت وضعیت مالی خود را با دیگران مقایسه نکنیم وشکر داشته هایمان را بجای آورده ودر جهت بهبود مستمر در زندگی تلاش نماییم

انتهای پیام/ن
 

تفقد و دلجویی مدیران استان از خانواده ایتام

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.