نشست حلقه صالحین سرگروه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان سیرجان با موضوع طرح ولایت در محل دفتر بسیج دانشجویی این شهرستان برگزار شد.

نشست حلقه صالحین سرگروه‌های بسیج دانشجویی سیرجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان علی سلیمی دریابیگی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان در این نشست گفت: مهمترین هدف طرح ولایت بسیج دانشجویی دفاع از ارزش‌های اسلامی است. مهمترین هدف از اجرای طرح ولایت بسیج دانشجویی دفاع از اصول و ارزش‌ها و آشنا کردن جوانان با اندیشه‌های ناب اسلامی است.

وی افزود: دانشجویان شرکت کننده که در این طرح مبانی مختلف اعتقادی، بصیرتی، معرفتی، تربیتی، اخلاقی و مهارتی را فرا خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های طرح ولایت در طول چند دوره از آثار و برکات مثبتی برخوردار بوده و با توجه به تاکید‌های مقام معظم رهبری بر استمرار اجرای این طرح، همه ساله شاهد استقبال پر شور دانشجویان برای حضور در این طرح آموزشی و فرهنگی هستیم.

سلیمی دریابیگی گفت: آشنایی دانشجویان با تهاجم فرهنگی دشمن، اطلاع و آگاهی از دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام و آشنایی با رسالت و ماموریت‌های بسیج از مهمترین اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی است.

رییس سابق حوزه علمیه شهرستان سیرجان  نیزعمق بخشی معنوی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در بین جوانان دانشجو را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: طرح ولایت برای مقابله با تهاجم فرهنگی است که با حضور استادان و صاحب نظران کشوری و استانی جهت رفع هرگونه ابهام و شبهات دینی، مذهبی و اعتقادی در قالب کارگاه و کرسی‌های آزاداندیشی و همایش‌های متعدد و کلاس‌های اخلاقی، معرفتی و روشنگری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رضا پور با بیان اینکه طرح ولایت اعتلای معرفتی و اخلاقی دانشجویان را به دنبال دارد، گفت: طرح ولایت مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و پیام‌های ارزنده‌ای را نیز به همراه خواهد داشت و اجرای آن اعتلای معرفتی و اخلاقی دانشجویان را به دنبال دارد

وی افزود: مهمترین هدف اجرای این طرح یادآوری و تاکید بر آرمان‌ها و خواسته‌های انبیاء الهی و نهادینه کردن آن‌ها در جامعه اسلامی است

وی بیان کرد: با برگزاری دوره‌های طرح ولایت، زمینه مناسب برای گسترش مباحث معرفتی، بصیرتی، مهارتی و تربیتی و تقویت روحیه معنوی در بین دانشجویان ایجاد می‌شود‌و طرح ولایت یک جهش علمی ومعرفتی در دانشجویان ایجاد می‌کند.
انتهای پیام/ح

نشست حلقه صالحین بسیج دانشجویی سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار