امام جمعه ریگان گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران محکم و مقاوم در مقابل زورگویی های دشمن ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان با اشاره به بیانیه شورای عالی امنیت ملی گفت: با توجه به اینکه یکسال از خروج غیر قانونی آمریکا از توافق برجام می‌گذرد تحریم‌های غیر قانونی ویک جانبه آمریکا مجددا اعمال شده است.

وی ابراز کرد : جمهوری اسلامی ایران نهایت خویشتن داری را انجام داده است وبا درخواست دیگر اعضای برجام همچنان در توافق برجام باقیمانده است تا تبعات خروج امریکا از برجام را دیگر اعضا‌ی برجام جبران کنند که متاسفانه این چنین نیست وخویشتن داری مردم ایران بی پاسخ مانده است.

امام جمعه ریگان با اشاره به بیانیه شورای امنیت ملی اظهار کرد: در این بیانیه امده است به کشور‌های باقیمانده در برجام ۶۰ روز فرصت داده شده است تا تعهدات خود به ویزه در حوز‌های بانکی ونفتی را عملیاتی کنند وچنانچه مطالبات ایران تامین نشود محدودیت‌های غنی سازی اورانیوم ومدرن سازی آب سنگین اراک متوقف خواهد شد.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی تصریح کرد: مقام معظم رهبری چند سال قبل در سخنان خود فرمودند طرف امریکایی دروغگو ، فریب گر و بد عهد است و از پشت خنجر می زند .

وی بیان داشت: در سال رونق تولید هستیم ودولت برای رونق تولید موانع را بر دارد که از جمله موانع تولید قاچاق کالا نرخ غیر واقعی ارز ونا کار آمدی نظام بانکی است.

امام جمعه ریگان به راهکار‌های رونق تولید اشاره وابراز کرد: توجه به ظرفیت‌های اقتصادی در درون کشور وتوجه  به اقتصاد خرد وکوچک سازی دولت وسازمان‌ها وتسهیل در صادرات ومبارزه جدی با قاچاق از جمله راهکار‌های رونق تولید است.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند دشمن به دنبال آرایش جنگی است ابراز کرد: کسانی که خودشان ترس و وحشت دارند مردم را می‌ترسانند ومی گویند جنگ به زودی آغاز می‌شود.

وی ابراز کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران محکم ومقاوم در مقابل دشمن ایستاده اند.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه آرایش جنگی در مقابل دشمن با چند مولفه محقق می‌شود ابراز کرد:  توجه دولت به محرومان ومستضعفان جامعه دوچندان شود تا مقاومتشان در این آرایش جنگی زیاد شود.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی اظهار کرد:  امروز ارزاق وکالا‌های اساسی ودرجه یک جامعه قیمت‌هایشان روز به روز افزایش می‌یابد وسفر‌های مردم خالی وخالی‌تر می‌شوند.

وی تصریح کرد: در این آرایش جنگی دشمن افکار وباور‌های نخبگان وتود‌ه های اجتماعی مردم وجوانان را هدف گرفته است تا صدایی متفاوت در مقابل خود بشنود واین احساس بر او دست دهد که در جبهه انقلاب امکان یار گیری وجود دارد.

امام جمعه ریگان با اشاره به فصل گرما در شهرستان ریگان خواستار صرفه جویی در مصرف برق شد تا در کاهش هزینه‌های قبوض برق واز قطعی برق جلوگیری شود.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی با اشاره به هفته بسیج سازندگی ابراز کرد:  این نهاد مقدس کارنامه درخشانی در حوز‌های عمرانی وپزشکی و... در این شهرستان داشته است.

مردم ایران محکم در مقابل دشمن ایستانده اند

مردم نماز گذار و روزه دار شهرستان در حمایت از بیانیه شورای امنیت ملی از مصلی نماز جمعه تا قبور مطهر شهدای گمنام راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/ی

حمایت مردم ریگان از بیانیه شورای امنیت ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار