رییس سازمان صمت استان کرمانشاه؛ ستاد تنظیم بازار کشور ۵ هزار تن شکر را به استان کرمانشاه اختصاص داد که به‌زودی این سهمیه جذب و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رییس سازمان صمت استان کرمانشاه؛ به‌منظور حفظ آرامش بازار و اجرای هرچه بهتر برنامه‌های مربوط به تنظیم بازار و نیز تأمین نیاز‌های ضروری آحاد مردم؛ ستاد تنظیم بازار کشور ۵ هزار تن شکر را به استان کرمانشاه اختصاص داد که به‌زودی این سهمیه جذب و با استفاده از مباشران و کانال‌های توزیع در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

 دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه  افزود: این سهمیه در ۲ بخش به‌صورت مصرف خانگی و صنف و صنعت اختصاص می‌یابد که باید باقیمت هر کیلوگرم ۳ هزار تومان در اختیار خانوار قرار گیرد.

 دارابی در ادامه تأکید کرد: هم‌اکنون کمبود و محدودیتی ازلحاظ ذخیره‌سازی و تأمین شکر در سطح استان وجود ندارد؛ بنابراین به‌زودی در بیشتر فروشگاه‌ها و واحد‌های صنفی خواروبارفروشی سطح استان، شکر تنظیم بازار عرضه خواهد شد.

رییس سازمان صمت استان  کرمانشاه در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه بخشی از این شکر به‌صورت وارداتی و با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده است؛ بنابراین عرضه شکر بالاتر از قیمت مصوب یعنی ۳ هزار تومان تخلف محسوب می‌شود. 

 

انتهای  پیام/ز


توزیع شکر با نرخ تولیدی 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.